Buty ślubne

Och, jak ja ich długo szukałam!

Byłam jednakże w tym temacie mocno ograniczona:

Maksymalny obcas, przy którym nie przerastam narzeczonego to 5 cm, a rozmiar buta noszę 39. Gdybym miała stópki szacowane na 35 i mogła nosić szpilki, buty kupiłabym zdecydowanie szybciej i bezboleśniej. No ale niestety.

Cenowo chciałam ograniczyć się do 100 zł, ale w końcu podniosłam poprzeczkę do 200.

Szukałam butów w kolorze pudrowego różu, beżu, ecru… Nie powiem, znajdowałam fajne modele, ale nie było na mnie rozmiaru. W zdecydowanej większości sklepów rozmiarówka kończyła się na ślicznym małym czółenku stojącym na półce.

slubne-buty1

Buty Marco Tozzi model 2/2-29604/20
Źródło zdjęcia: http://www.filippo.pl

Bardzo „mądrze” postąpiłam też wydłużając u krawcowej suknię ślubną do jakichś starych butów, które miałam na stanie. Bardzo zależało mi na poprawkach, a że nie miałam jeszcze ślubnych pantofelków, schwyciłam coś najbardziej odpowiedniego z szafy. Czyli postąpiłam zupełnie od końca 😉 Dobra rada: najpierw buty, potem suknia! No, ale to wszystkie NORMALNE panny młode wiedzą 😉

Buty już mam. Dwie pary! Jedne za wysokie (ale planuję ubrać je po ceremonii w kościele i do sesji w plenerze, kiedy nie będę już widoczna jak na dłoni i odmierzana co do centymetra), drugie za ciemne (w kolorze beżu – jasnego brązu), ale za to w super wysokości. Obie pary podobają mi się niezmiernie i chyba gotowa jestem przeboleć lament cioć na temat ich niedopasowania. Właściwie cały ślub mamy postawiony na głowie, więc dlaczegóż akurat buty miałyby być przepisowe? 😉

buty-do-slubu

Buty Marco Tozzi model 2-2-29300-20
Źródło zdjęcia: sprzedawca allegro Quo_Vadis_2011

Jedne buty kupiłam na jakiejś przecenie, drugie – przez allegro. Obydwa modele kosztowały nieco ponad 80 zł, czyli zmieściłam się w normie 😉

Beżowe buty planuję upiększyć pudroworóżowymi kwiatkami, bo w takim kolorze przewiduję dodatki… co mnie wzięło na róż?! W życiu bym nie pomyślała, że zagustuję w tym kolorze, ale zmusił mnie do tego… bukiet! (założę się, że najpierw wybiera się motyw przewodni stylizacji, a potem bukiet, ale… można i na odwrót 😉 ).

kwiatki-do-butow

Kwiatki do butów z Coquet Dodatki

Skomentuj

