Ślubne dodatki: pudrowy bukiet i sweterek

Moje wybieranie dodatków ślubnych zaczęło się od bukietu. Ponieważ były w nim bladoróżowe róże, postanowiłam utrzymać w tej tonacji sweterek i buty.

A tak sobie przymierzałam (wykorzystując wielce profesjonalny i skomplikowany program Paint ;p ) bukiet (którego nie widziałam na oczy do dnia ślubu – znałam go tylko ze zdjęć kwiaciarni, a zamawiałam przez Facebooka) i różne sweterki w kolorze mniej i bardziej pudrowego różu:

pudrowy-sweter-i-bukietKtóry zestaw podoba się Wam najbardziej?

Ostatecznie miałam zupełnie inny pudrowy sweterek, z Mohito, ale i tak go nie włożyłam, bo było bardzo ciepło! Z przyjemnością nosiłam go jednak po ślubie 🙂

I jeszcze inne inspiracje w kolorze pudrowego różu:

big_zawijane_kwiaty_roze_klipsy_do_butow4Klipsy do butów – http://sklep.coquet-art.pl/
Kupiłam bardzo podobne – ten sam materiał, lecz nieco inny kształt 🙂

pudrowe-baleriny

Baleriny Wojas

Bat Mitzvah cupcakes
Apetyczne babeczki by http://www.flickr.com/photos/kristinausk/

nizam + izmira the wedding
Pan młody z muszką by http://www.flickr.com/photos/diloz/

Skomentuj

