Pilnuj prezentów swych!

Wbrew pozorom wpis ten nie będzie o tym, że ktoś nam ślubne prezenty ukradł 😉

Będzie to wpis o tym, czego zawsze mi brakowało w weselach, których byłam uczestnikiem, a czego sama bardzo starałam się dopilnować na własnym.

A chodzi o:

Informację zwrotną na temat prezentów!

Tak już jest na tym świecie, że spora część radości dawania opiera się na tym, że widzimy, jak ktoś z naszego podarku się cieszy.

Tak, to trochę egoistyczne, ale tak to jest z dawaniem prezentów – ofiarując je innym łechcemy swoją duszę 😉

 pakketjeWarto chwilę podumać na tym, że ciocia musiała się za ręcznikami dla nas nachodzić i pogłówkować nad kolorem, babcia serwetkę własnoręcznie wydziergać, a żona kuzyna wybrać pościel w odpowiednim wzorze i kolorze. Goście często bardzo się starają, wymyślają prezenty romantyczne lub dowcipne, ale poza „dziękuję” w chwili wręczania nie wiedzą, czy dana rzecz nam się spodobała i czy przypadła nam do gustu.

Ja sama zawsze produkowałam się np. nad aniołkami robionymi na zamówienie z imionami pary i datą ślubu i… nic. Nawet nie wiem czy młodzi wiedzieli, że taki czy siaki prezent jest ode mnie. „A to nie je fajne!” – jakby rzekła moja 3-letnia siostrzenica.

Nauczona doświadczeniem zbierając prezenty wśród życzeń, cmokań i łez, starałam się dopilnować, aby żadna koperta nie oddaliła się zbytnio od przypisanego jej pudełka czy torebki (wsuwałam je pod wstążeczkę albo wrzucałam do środka) – chciałam wiedzieć od kogo jest dany prezent, aby móc potem osobiście zań podziękować.

Próbowałam nawet zapamiętywać, kto jakie wręczył mi opakowanie, ale to było porwanie się z motyką na słońce – tak się nie da! 😉

Jeśli sami nie dacie rady nad tym zapanować – uczulcie świadków.

Ja, już niemal tygodniowa mężatka powiadam Wam z doświadczenia: gościom jest bardzo miło jak wiemy za co im dziękujemy i gdy powiemy miłe słowo o każdym z prezentów!

Wedding Gifts

Skomentuj

